Aquesta web utiliza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús i la nostra política de cookies. OK | Més informació
Qué es el cáncer y por qué no hay que tenerle miedo
Autoria:

Salvador Macip

Gènere:

Actualitat

Data de publicació:

21/01/2013

ISBN:

9788494008979

Format:

16 x 23

Enquadernació:

Rústica amb solapes

Núm. de pàgines:

280

Qué es el cáncer y por qué no hay que tenerle miedo

Salvador Macip

 

¿Hasta qué punto el cáncer es hereditario? ¿Puede influir la dieta en el riesgo de padecer cáncer? ¿Hay alimentos que ayudan a prevenirlo? ¿Hay algún factor genético desencadenante que, sea el que sea el estilo de vida que lleves, te acabará empujando a tener un cáncer? ¿Por qué cuando te curas puede ser que el tumor vuelva, aunque te hayan dicho que el tratamiento «ha ido bien»? ¿Cómo es posible que a veces se presente de forma tan repentina y ya sea demasiado tarde para hacer algo al respecto? ¿Los móviles, la Wi-Fi o los microondas provocan cáncer? ¿Es recomendable hacerse un análisis genético para determinar el riesgo que tenemos?

 

 El doctor Salvador Macip, médico, investigador y divulgador científico experto en el cáncer, responde a todas estas preguntas y a muchas más en un libro que explica con un lenguaje al alcance de todos los públicos los secretos de esta enfermedad. En él encontraréis desde los orígenes del cáncer hasta cómo se puede prevenir, qué tratamientos existen actualmente y qué nos espera en un futuro próximo, además de todas las cifras y los datos que necesitamos saber para dejar de tenerle miedo.

 

 Un libro claro, riguroso y sin prejuicios sobre la enfermedad tabú de nuestros días.

 

Què n'han dit?

«Salvador Macip es sin lugar a dudas uno de nuestros cerebros fugados» La Vanguardia

Salvador Macip

Salvador Macip (Blanes, 1970) és doctor en medicina per la Universitat de Barcelona, investigador i escriptor. El 1998 es va traslladar a Nova York per estudiar les bases moleculars del càncer a l’hospital Mount Sinai. Des del 2008 continua aquesta recerca a la Universitat de Leicester (Regne Unit), on dirigeix el grup de mecanismes de mort cel·lular i és professor del departament de bioquímica. Ha publicat cinc novel·les, tres llibres per a nens, un recull de contes i un mètode per aprendre anglès. Entre altres premis literaris, ha guanyat el Joaquim Ruyra (2010) i el Carlemany (2012). En el camp de la divulgació científica, és autor d’Immortals, sans i perfectes (2008) i Les grans epidèmies modernes (2010), porta la secció de ciència del programa Via Lliure, de RAC1, i escriu mensualment sobre el tema a El Periódico i al diari ARA.

Vegeu tots els seus llibres >

© 2013 Ara Llibres S.C.C.L.
Tots els drets reservats

Subscriu-te al nostre butlletí




Temes d'interès: