Albert Castellón

CATALONIA NEXT BRAND IN EUROPE

“Sense sobirania, ni les empreses ni els països poden
definir i executar cap mena de planificació que els
permeti assolir els objectius que es proposen.”

Albert Castellón

Catalonia, next brand in Europe, un enfocament totalment nou sobre la independència de Catalunya.

El llibre d’Albert Castellón parla de Catalunya i de màrqueting, de política i de gestió empresarial. Un enfocament brillant i sorprenent del nou projecte de país. Albert Castellón, l’home que ha reinventat les cerveses Moritz i, per tant, el responsable del seu èxit aclaparador, utilitza la teoria de posicionament de màrqueting per parlar del present i del futur de Catalunya.

A partir dels ensenyaments teòrics i pràctics del màrqueting modern, i amb moltes anècdotes i sentit de l’humor, l’autor assenyala la importància de construir una proposta de valor il?lusionadora, sòlida i compartida per a Catalunya. Una proposta triomfadora que es converteixi en l’opció majoritària dels catalans.

Amb el suport del Departament de Cultura.

Què n'han dit?

“Castellón desgrana el “model de negoci” de Catalunya i, sempre parafrasejant el llenguatge empresarial, analitza als seus consumidors, el pla de negoci i l’estratègia que hauria de seguir la creació del nou Estat.”

Europa Press

Catalonia, Next brand in Europe és una aproximació original al debat sobiranista, que massa sovint s’enquista en els bizantinismes de la ciència política.”

Bernat Puigtobella, Núvol

Fes-ne un tast