Notícies

Arrenca #tuetscultura, una campanya participativa per triar les millors idees en cultura i comunicació

Les empreses cooperatives Sàpiens Publicacions, Ara llibres, Batabat, Contrapunt i Nova2003 fan una crida a la participació amb el llançament de la campanya #tuetscultura.

Tothom qui ho vulgui podrà presentar la seva idea, a partir del 15 de novembre, amb un vídeo breu de 3 minuts i un dossier explicatiu al site som.cat/tuetscultura.

L’objectiu és escollir, entre tots i totes, les millors idees en cultura i comunicació per fer-les realitat. Una de les idees s’escollirà per votació popular i per fer-ho, s’habilitarà un web on es penjaran les idees rebudes i es podrà votar virtualment. L’altra idea serà escollida per un jurat d’experts en diversos àmbits del món de la cultura. Les idees guanyadores s’emportaran 2.500 € i la possibilitat de convertir-se en projectes reals.

La campanya coincideix amb un nou rumb per al Grup Cultura 03 que passa a dir-se som partint de la idea que tots som cultura i alhora, la cultura és de tots. som neix amb la doble voluntat d’aconseguir, per una banda, que la cultura catalana torni a tenir un lloc entre les grans cultures del món i, per altra banda, que la propietat de les indústries culturals estigui en mans de moltes persones.

#tuetscultura en dates
Termini de presentació d’idees: Del 28/11/16 al 10/01/2017.
Període de votació popular: fins al 30/01/2017.
Anunci dels guanyadors: febrer del 2017.

Clica per veure l’espot de la campanya
Clica per consultar les bases de la campanya